SON DAKİKA HABER

ÇORUM TİCARET BORSASI 800 ÖĞRENCİYİ SEVİNDİRDİ



Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği katkısı ile Çorum Ticaret Borsası ve Çorum İl Milli Eğitim Müdürlüğü işbirliği ile ihtiyaç sahibi öğrencilere kaban yardımı yapıldı.

Çorum İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından tespit edilen ve Çorum merkezde bulunan ilköğretim ve ortaöğretim okullarında, okul yönetimlerinin belirlediği ihtiyaç sahibi öğrencilere ulaştırılmak üzere kabanlar okul müdürlerine teslim edildi.

Burada konuşan Ticaret Borsası Yönetim Kurulu Başkanı Naki Özkubat, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği’nin her yıl dar gelirli ailelere gıda yardımı, öğrencilere ise çeşitli yardımlarda bulunduğunu belirtti.

 
Naki Özkubat, geçen yıl da olduğu gibi bu yılda ilimizdeki ihtiyaç sahibi öğrencilerin kullanımına sunmak için Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği ile ortak olarak hazırlatılan kaban yardımı çerçevesinde 800 öğrenciye kaban yardımı yapıldığını ifade etti.

Özkubat, geleceğimizi temsil eden kıymetli öğrencilerimize böyle bir yardımda bulunabilmekten dolayı büyük mutluluk duyduklarını kaydederek, tüm öğrencilerin kabanlarını iyi günlerde kullanmalarını dilediklerini ifade etti.

(MEDYA ÇORUM)

Hiç yorum yok

Yorumlarınızı Bizimle Paylaşın...