SON DAKİKA HABER

Çorum Tanıtım Günleri Vatandaşlardan Yoğun İlgi Gördü

İstanbul’da 11-14 Kasım tarihleri arasında gerçekleştirilen 1. Çorum Tanıtım Günleri vatandaşlardan yoğun ilgi gördü.4 gün süren tanıtım etkinliğini 2 milyon kişiye yakın kişi ziyaret etti.

Dünya Çorumlu Dernekler Federasyonu tarafından organize edilen, Çorum’un tarihini, kültürünü, sanatını, yemeklerini, doğal güzelliklerini ve turistik değerlerini tanıtmak amacıyla gerçekleştirilen 1. Çorum Tanıtım Günleri, İstanbul da bulunan Maltepe etkinlik alanında gerçekleştirildi.

Çorumlular Hasret Giderdi

Büyük bir emek harcanarak gerçekleştirilen tanıtım günlerinde, Çorum’un ilçe belediyeleri, sivil toplum kuruluşları ile birçok firma etkinlik alanında stant açarak, leblebiden turşuya, cevizden doğal ve organik diğer ürünlere kadar vatandaşlara tanıtma imkanı buldu. İstanbul da yapılan 1. Çorum Tanıtım Günleriyle gurbette bulunan Çorumlular hasretlerini bir nebze giderme fırsatı bulurken, ziyarete gelen misafirlerde Çorum’u daha yakından tanıma fırsatı buldular.

4 Günde 2 Milyona Yakın Kişi Ziyaret Etti

4 gün boyunca süren tanıtım etkinliğini yaklaşık olarak 2 milyon kişiye yakın insan ziyaret etti. Çorum tanıtım günleri ile aynı günlerde gerçekleştirilen Kastamonu, Samsun, Şanlıurfa tanıtım günlerine gelen ziyaretçi sayılarından daha fazla ziyaretçiyi ağırladı.

    YOUTUBE KANALIMIZA ABONE OLARAK, EN YENİ VİDEOLARI İLK SİZ İZLEYİN

  Sanatçıların Konserleri Ziyaretçileri Coşturdu

Ayrıca, tanıtım günleri etkinliği öncesinde, vatandaşlara 1 ton Çorum leblebisi dağıtıldı. Resul Dindar gibi tanınmış sanatçıların ve Çorumlu sanatçıların sahne almaları da konser alanına gelen ziyaretçileri coşkulandırdı.

 

Hiç yorum yok

Yorumlarınızı Bizimle Paylaşın...