SON DAKİKA HABER

EV VE SÜS HAYVANI SATANLARA EĞİTİM VERİLECEK



Çorum Belediyesi Veteriner İşleri Müdürlüğü tarafından ev v süs eşyası hayvan satanlara ve satmaya başlayacak olanlara yönelik olarak, eğitim programı düzenlendi. Eğitim programı sonunda katılımcılara sertifika verilecek.

Konuyla ilgili olarak konuşan Çorum Belediye Başkan Yardımcısı Ahmet Yabacıoğlu, ev ve süs hayvanları satan işyerlerine sertifika verileceğini söyledi. Sertifikası olmayan işletmelere yönelik olarak yapılacak eğitim programının 18-19-20 Aralık tarihleri arasında yapılacağını kaydetti.

Yabacıoğlu, eğitim kapsamında Uluslararası Geçiş Sözleşmesi, Avrupa Sözleşmesi, 5199 Sayılı Hayvanları Koruma Kanunu ve Yönetmeliği, ev ve süs hayvanlarının satış, barınma ve eğitim yerlerinin kuruluş, açılış, ruhsat, çalışma ve denetleme yönetmeliği, hayvan davranışı, hayvan ekolojisi, hayvan bakımı ile beslenmesi konularında ev ve süs hayvanları satan iş yeri sahiplerine kurs verileceğini ifade belirtti.

Yabacıoğlu, kursu tamamlayanlara sertifika verileceğini aktardı. Seminere katılmak isteyenlerin Çorum Belediyesi Strateji Geliştirme Müdürlüğü Kentli Servisi’ne 14 Aralık tarihine kadar müracaat etmelerinin gerekli olduğunu sözlerine ekledi.

(MEDYA ÇORUM)

Hiç yorum yok

Yorumlarınızı Bizimle Paylaşın...