SON DAKİKA HABER

Çorum’un Köklü Kırtasiyesinden İndirim Kampanyası !


Çorum’un köklü kırtasiyelerinden olan Anadolu Kitap Kırtasiye, yeni eğitim ve öğretim yılında da öğrenci ve öğretmenlere hizmete tüm hızıyla devam ediyor.

Çorum’da yıllar önce hizmet vermeye başlayan Anadolu Kitap Kırtasiye, 2024-2025 öğretim yılında da tüm öğrenci ve öğretmenlere hizmete devam ediyor.

Yeni Döneme Ses getirecek Bir Kampanya İle Giriyorlar

Yeni Eğitim ve öğretim heyecanın tüm Türkiye’yi sardığı şu günlerde, aynı heyecan Anadolu Kitap Kırtasiye’de de hissediliyor. Kitapseverlerin ve öğrencilerin uğrak noktası olan Anadolu Kitap Kırtasiye, yeni döneme de ses getirecek kampanyalarla giriyor.

Yaptıkları kampanyalar hakkında konuşan Anadolu Kitap Kırtasiye sahibi uzun yıllar eğitim camiasına hizmet veren Emekli Öğretmen Salih Şişli, öğrencilere ve öğretmenlere başarı dileklerinde bulundu. Şişli, "Eğitim, toplumun geleceğini şekillendirir. Tüm öğrencilere ve eğitimcilere bu zorlu süreçte başarılar diliyorum," diyerek yeni eğitim döneminin önemine vurgu yaptı.

Geniş Ürün Yelpazesi İle Çorum Halkına Hizmet Ediyor

Salih Şişli, Anadolu Kitap Kırtasiye olarak her yıl olduğu gibi bu yılda geniş ürün yelpazesiyle öğrencilerin tüm ihtiyaçlarını karşılamaya devam ettiklerini, eğitim materyalleri, kırtasiye ürünleri ve kitap çeşitleriyle yeni döneme güçlü bir başlangıç yapılmasını sağlayacaklarına inandıklarını aktardı. Yeni eğitim yılına güçlü bir hazırlık yapmak isteyenlerin Anadolu Kitap Kırtasiye’de aradıkları her şeyi bulabileceğini de söyledi.



 “Yeni Eğitim Öğretim Yılı Dolayısıyla Kampanya Düzenledik”

Emekli Öğretmen Şişli, bu yıl yaptıkları bir kampanyayla, tüm ürünlerde 10 gün süreyle yaptıkları kampanyayla, 2000 liralık alışverişe 500 lira, 1000 liralık alışverişte 250 lira indirim yaptıklarını belirtti. Kısa süre devam edecek olan bu kampanyadan tüm Çorum halkının yararlanmasını isteyen Şişli, bu kampanyayla yeni eğitim ve öğretim yılı nedeniyle öğrencilere ve ailelere katkı sağlamak istediklerini de sözlerine ekledi.


Hiç yorum yok

Yorumlarınızı Bizimle Paylaşın...