SON DAKİKA HABER

Türk Eğitim-Sen Üyeleri, İskilip’te Tek Yürek Buluşma Toplantısında Bir Araya Geldi

Türk Eğitim-Sen İskilip İlçe Temsilciliği tarafından “Onurlu mücadeleye, umutlu geleceğe”  tek yürek buluşma toplantısı düzenlendi.

İskilip Atatürk Orman Çiftliğinde düzenlenen toplantıya, Türk Eğitim-Sen İskilip İlçe Temsilcisi Orhan Sağır, Türkiye Kamu-Sen ve Türk Eğitim-Sen Çorum Şube Başkanı Selim Aydın, İskilip Belediye Başkanı Ali Sülük, MHP Çorum İl Başkanı Agah Karapıçak, Türk Eğitim-Sen Genel Başkan Yardımcısı Selahaddin Dolgun ve Türk Eğitim-Sen üyeleri ile davetliler katıldı.

Toplantıya Türk-Eğitim Sen üyeleri ve davetliler tarafından yoğun ilgi gösterildi. Toplantıda konuşan Türk Eğitim-Sen İskilip İlçe Temsilcisi Orhan Sağır, çok kısa süre önce İskilip’te bayrağı devir almalarına rağmen kısa zamanda büyük yol kat ettiklerini ifade ederek, kısa sürede üye sayılarını arttırdıklarını kaydetti. Bundan sonraki süreçte de çok çalışarak İskilip’te üye sayısı en fazla olan sendika olacaklarını belirtti.

Toplantıda konuşan Türkiye Kamu-Sen ve Türk Eğitim-Sen Çorum Şube Başkanı Selim Aydın, Türk Eğitin Sen’in Çorum da geçen yıl 1 fark ile yetkili sendika olduğunu hatırlatarak, Çorum merkezde bu yıl ise 224 fark ile yetkili bir sendika haline geldiklerini söyledi. Türk- Eğitim Sen’in istikrarlı bir şekilde büyümeye devam ederken, birilerinin de istikrarlı şekilde küçüldüğünü belirtti.

Toplantı da İskilip Belediye Başkanı Ali Sülük ve MHP Çorum İl Başkanı Agah Karapıçak da birer selamlama konuşması yaptılar.

Toplantının son bölümünde konuşan Türk Eğitim-Sen Genel Başkan Yardımcısı Selahaddin Dolgun, Türk Eğitim-Sen’in geçen yıl üye sayısının 214 bin kişiye yakın iken bir yıl içinde üye sayısını 39 bin kişi arttırarak 252 bin kişiye yakın üye sayısına ulaştıklarını söyledi. Genel Başkan Yardımcısı Selahaddin Dolgun, 3600 ek gösterge, uzman öğretmen sınavları ve öğretmenlerin ekonomik durumlarıyla ilgili konularda da fikirlerini üyelerle fikirlerini paylaştı.

Konuşmaların ardından üyelere ve davetlilere İskilip dolması ikramı yapıldı.

 

Hiç yorum yok

Yorumlarınızı Bizimle Paylaşın...