SON DAKİKA HABER

ÇORDEF, Yardım Kampanyasında Toplanılan Malzemeleri Yangın Bölgesine Ulaştırdı

 

Çorum Dernekler Fedarasyonu (ÇORDEF), düzenlenen yardım kampanyası sonrasında toplanan yangın malzemeleri, yangında mağdur olan ailelere ve Antalya Manavgat Sivil Savunma Ekibi ile Manavgat Afet Ekibine ÇORDEF ekibi tarafından teslim edildi.

ÇORDEF, Yardım Kampanyasını Alnının Akıyla Tamamladı

ÇORDEF tarafından yüreklere dokunmanın ve yangın bölgesinde sana ihtiyacın olduğunu bilmenin ve bir kardeşine el uzatmanın verdiği haz ile düzenlenen sosyal sorumluluk projesi plan yardım kampanyasını ÇORDEF alnının akıyla başarıyla tamamladı.

Yangın sonrasında düzenlenen yardım kampanyasıyla toplanan yangın malzemeleri, yangında mağdur olan ailelere ve Antalya Manavgat Sivil Savunma Ekibine ile Manavgat Afet Ekibine Çordef ekibi tarafından teslim edildi.

Emeği Geçenlere Teşekkür Edildi 

Yardım kampanyası konusunda kampanyada emegi geçen, başta ÇORDEF Başkanı İsmail Gölten, Başkan Dursun Ünlü, Başkan Yalçın Akbay, Başkan Abdullah Çıtak, Başkan İbrahim Gence ve yardım kampanyasına destek veren hayırsever vatandaşlara teşekkür edildi.






Hiç yorum yok

Yorumlarınızı Bizimle Paylaşın...