SON DAKİKA HABER

ÇORDEF, Düzenlediği Yardım Kampanyalarıyla Farkındalık Yaratmaya Devam Ediyor


Çorum Dernekler Federasyonu (ÇORDEF) düzenlediği yardım kampanyalarıyla farkındalık yaratmaya devam ediyor.

Son zamanlarda Türkiye'de yaşanan Çorum'un Kargı İlçesinin köylerinde çıkan yangınlar, Elazığ ve Malatya depremlerinde,  Antalya ve Muğla orman yangınlarında düzenlediği yardım kampanyalarıyla, bölgelere giderek gerek  yetkililerle koordineli afet ekipleriyle sahada yardıma koşarak,  gerekse birebir ihtiyaç sahiplerine ulaşarak ihtiyaçlarını karşılayan, ihtiyaç malzemelerini dağıtan Çorum Dernekler Federasyonu, son olarak Kastamonu Bozkurt, Sinop Türkeli sel felaket bölgesine çok geniş kapsamlı bir yardım  kampanyası başlattı.

Ataşehir Kent Konseyi, Ataşehir Ordulular Derneğinin katkılarıyla yapılan yardım kampanyası hakkında konuşan, ÇORDEF  Çorum Dernekler Federasyonu Başkanı İsmail Gölten, kendilerinin ÇORDEF ailesi olarak dün çorum ve köylerindeki orman yangınlarında, Malatya ve Elazığ deprem bölgesinde,  Antalya, Muğla ve Manavgat yangın bölgesinde ÇORDEF ailesi olarak hem sahada ekiplere insan desteği verdik,  hemde ihtiyaç sahiplerine bire bir ihtiyaçlarını dağıtmaya çalıştık. Bugünde Kastamonu Bozkurt, Sinop Türkeli sel afet bölgesine ulaşarak daha önceden tesbit ettiğimiz ihtiyaçların bir kısmını, Sinop Türkeli koordinasyonda görevli Çorum valimiz Mustafa çiftçi'ye teslim ettik. Tüm hemşehrilerimize çok geçmiş olsun. Kampanyaya destek veren Ataşehir Kent Konseyi Yönetim Kurulu üyesi ÇORDEF ailesinden Mehmet Aydoğanoğlu ÇORDEF ailesi yardım kampanyasında farkındalık yaratmıştır tüm ÇORDEF ailesini, Çorumlu hemşehrilerimi tebrik ediyorum yardımseveri kutluyorum dedi.

Başkan Gölten, ÇORDEF başkan yardımcısı Dursun Ünlü, Afi Comart ve Erol Yavaş ile birlikte,  tüm hemşehrilerimin emeklerine, yureğine sağlık. Biz her zaman ihtiyaç sahiplerinin yanında olacağız dedi.











Hiç yorum yok

Yorumlarınızı Bizimle Paylaşın...