SON DAKİKA HABER

İskilip Sultan Hatun Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi, Kendi Binasında Yeni Öğrencilerini Bekliyor


Dünyada ve Türkiye’de gelişen teknoloji, bilim ve sanayi beraberinde kalifiye elaman ihtiyacını da arttırırken, kalifiye elaman yetiştiren eğitim kurumları arasında yer alan meslek liselerinin de önemi gün geçtikçe artıyor. Kalifiye elaman yetiştirme açısından önemi her geçen gün artan İskilip ilçesinin parlayan yıldızı Sultan Hatun Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi, yeni öğrencilerini bekliyor.

Son yıllarda meslek liselerini bitiren kişilerin Türkiye ve dünyada önemli işlere imzalar atmaları sonrasında tekrar önemleri artan meslek liseleri, ülkelerin parlayan yıldızları haline geldi. Çorum’un şirin ilçesi İskilip’te eğitim veren İskilip Sultan Hatun Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi, seçkin eğitim kadrosu ile öğrencilerini yetkin eğitim ile buluşturuyor. 64 yıllık eğitim tecrübesiyle Mesleki ve Teknik Eğitimde mensubu olmaktan gurur duyulan güçlü bir marka ve kalitenin adresi olarak kültürünü ve geleneklerini bilgi ve becerileriyle sentezleyen, teknolojiyi en iyi şekilde kullanabilen, toplumda aranılan ve saygı duyulan, sektöre ve akademik eğitime hazır bireyler yetiştiren öncü bir okul olarak eğitimine devam ediyor.

Üç Farklı Alanda Eğitimi ve Modern Laboratuvarlarıyla Yeni Öğrencilerini Bekliyor

Milli Eğitim Bakanlığının temel amaç ve esasları doğrultusunda Mesleki ve Teknik Eğitim alanında en iyi şekilde yetişmiş, Atatürkçü düşünce sistemini benimsemiş, kültürü özümsemiş, yeniliklere açık, üretken, sektörün iş gücü ihtiyacına cevap verebilen, yükseköğrenimi hedefleyen, insan ve ülke sevgisi gelişmiş, topluma duyarlı, sosyal yönü ve aile bağları kuvvetli olarak genç kızları geleceğe hazırlayan İskilip Sultan Hatun Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi; 10 dersliği, 3 atölyesi, bir özel eğitim sınıfı ve 200 kişiye yakın öğrenci kapasitesiyle eğitim veriyor.

İskilip Sultan Hatun Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Bilişim Teknolojileri, Çocuk Gelişimi ve Eğitimi, El Sanatları Teknolojisi alanları bulunmaktadır. Bunun yanında uygulama Anaokulu, modern Bilgisayar laboratuvarları, El Sanatları teknolojisi sınıflarıyla, rehberlik hizmetleriyle ve özel öğretim sınıfıyla ve staj imkanlarıyla İskilip Sultan Hatun Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi yeni öğrencilerini bekliyor.

Hazırladığı Projeleriyle İskilip’teki Okullara Örnek Oldu

Mesleki anlamda bir meslek sahibi olmak isteyen kızlar için kurulan İskilip Sultan Hatun Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi, geçen yıllarda hep kendini geliştirdi. Çorum’un şirin ilçesi İskilip’le beraber gelişerek büyüyen Sultan Hatun Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi, beslenme dostu okul projesiyle, çok yönlü okul gelişim projesiyle ve değerler eğitiminde velilerle elele projeleriyle gelişimini sürdüren Sultan Hatun Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi, rehberlik hizmetleriyle öğrencilere ve velilere verdiği desteklerin yanı sıra psikososyal destek anlamında İskilip halkının da yanında oldu.


 
Samimi, Sıcak Bir Ortamda Kaliteli Bir Eğitim İçin Doğru Adres Sultan Hatun Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi

Kendi binasında, kendi kadrosuyla, kendi eğitimiyle ve yıllar boyunca kazandığı mesleki tecrübesiyle Sultan Hatun Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi, bu okulda eğitim alacak olan yeni öğrencilerini bekliyor. İskilip Sultan Hatun Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi,  Samimi, sıcak bir ortamda ve kaliteli bir eğitim ile meslek sahibi olmak isteyen genç kızlarımı davet ediyor. Gelecekte meslek sahibi olmak için bugünden temeli sağlam atmak gerektiğinden, sağlam temel atmak için Sultan Hatun Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi’ni seçmek gerekiyor.

İskilip Sultan Hatun Mesleki ve Teknik AnadoluLisesi hakkında daha ayrıntılı bilgi için tıklayın !


Hiç yorum yok

Yorumlarınızı Bizimle Paylaşın...