SON DAKİKA HABER

Yarışma Birincisi Öğrenciye Hediye Verildi

"On Kıta Bir Vatan, İlelebet İstiklal" temasına göre, Mesleki ve Teknik Eğitim Okullarında öğrenim gören öğrenciler arasında düzenlenen slogan yarışmasında birinci olan Şehit Mustafa Solak Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi öğrencisi Sıla Yaldıran, İl Milli Eğitim Müdürlüğünü ziyaret etti.


 Yarışma Birincisine Ödül Verildi

"On Kıta Bir Vatan, İlelebet İstiklal" temasına göre, Mesleki ve Teknik Eğitim Okullarında öğrenim gören öğrenciler arasında düzenlenen slogan yarışmasında birinci olan Şehit Mustafa Solak Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi öğrencisi Sıla Yaldıran, İl Milli Eğitim Müdürlüğü ziyaretinde İl Milli Eğitim Müdürü Abdullah Kodek tarafından tebrik edilerek, hediye takdim edildi.

 

Hiç yorum yok

Yorumlarınızı Bizimle Paylaşın...