SON DAKİKA HABER

Dodurga'ya Dodurgalı Milli Eğitim Müdürü Atandı

Dodurga ilçesi Milli Eğitim Müdürlüğüne Dodurga doğumlu olan İsmail Özüdoğru atandı.

Dodurga Milli Eğitim Müdürlüğü görevine atanan İsmail Özüdoğru, yaptığı açıklamada, "Dodurgalı hemşehrilerime öncelikle selamlarımı, saygılarımı sunuyorum. İnşallah Dodurga'da eğitim alanında güzel, başarılı çalışmalar gerçekleştireceğiz. Değerli çalışma arkadaşlarımla birlikte eğitime ivme kazandırmak için elimizden geleni yapacağız. Ülkemizde çok güzel şeyler oluyor. Eğitim alanında sayın bakanımızın yaydığı çok büyük bir enerji var. Biz de o enerjiyi hakkıyla yansıtabiliriz diye düşünüyorum. Değerli hemşehrilerim dualarını esirgemesinler"dedi.

İsmail Özüdoğru Kimdir?

1974 Çorum-Dodurga'da doğmuştur.İlkokulu Dodurga'da Liseyi Çorum İmam Hatip Lisesi'nde okudu.Yüksek öğrenimini Gazi Üniversitesi İlahiyat Fakültesinde tamamladı.Evli ve dört çocuk babası olan İsmail Özüdoğru, Batman ve İnebolu'da Okul Müdürlüğü ve Şube müdürlüğü yaptı.

Hiç yorum yok

Yorumlarınızı Bizimle Paylaşın...