SON DAKİKA HABER

Bayat Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğü Bünyesinde Birçok Kurs Açıyor

 

Bayat Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğü tarafından yapılan duyurularda, kendi bünyelerinde birçok kursun açılacağını, başvurmak isteyenlerin Bayat Halk Eğitim Müdürlüğü’ne gelerek kayıt yaptırabileceklerini duyurdu.

Yapılan açıklamalarda, 31.05.2021 tarihi itibariyle, 5 gün sürecek İtfaiyecilik ( Yangın Eğitimi Kurs Programı) kursu başlayacağı, kayıt yaptırmak isteyenlerin 28 Mayıs Cuma gününe kadar Bayat Halk Eğitim Müdürlüğü’ne gelerek, kayıt yaptırmalarının gerektiğini ifade edildi.

 


Bayat Halk Eğitim Müdürlüğü Bünyesinde Birçok Kurs Başlıyor

Açıklamada, 31.05.2021 tarihi itibariyle Müdürlük binasında yağlı boya resim, ahşap yakma, üç boyutlu şekillendirme (rölyef) kurslarının da başlayacağı aktarıldı. Ayrıca, 07 Haziran 2021 tarihi itibariyle yangın söndürme ve arama kurtarma kursunun başlayacağı, bu kursa 18 yaş ve üstü olan kişilerin kayıt yaptırabileceği de duyuruldu.


 

Hiç yorum yok

Yorumlarınızı Bizimle Paylaşın...