SON DAKİKA HABER

Sincan Çorumlular Derneği, İhtiyaç Sahibi Aileleri Sevindirmeye Devam Ediyor !


 Sincan Çorumlular Derneği, Ankara ve ilçelerinde yaşayan ihtiyaç sahibi ailelere yardımlarda bulunarak, onları sevindirmeye devam ediyor.

İhtiyaç sahiplerine yapılan yardımlarla ilgili olarak konuşan Sincan Çorumlular Derneği Başkanı Hüseyin Alibaş, ilk etapta pandemi’den etkilenen vatandaşlara yardım yapmak için yola çıktıklarını söyledi. İlerleyen süreçte yardım işinin büyüdüğünü ifade ederek, şimdilerde 130 iş adamından bin lira ile on bin lira arasında yardım aldıklarını kaydetti. Şuana kadar dernek olarak 1200 aileye yardımda bulunduklarının da altını çizdi.


“Yaklaşık 4 Ay Boyunca Kapı Kapı Dolaşarak İhtiyaç Sahibi Aileleri Tespit Edip, Onlara Yardım Ulaştırdık”

Sincan Çorumlular Derneği Başkanı Hüseyin Alibaş, pandemiden etkilenen vatandaşlara yardım amacıyla yola ilk kez çıktıklarında, etrafımızdaki 3-5 iş adamına bir aileye yardım yapabilir miyiz diye bu işe başladıklarını belirtti. Alibaş, ilk zamanlarda 300 aileye kadar kapı kapı muhtarlar aracılığıyla gezerek, ihtiyaç sahibi aileleri tespit edip onlara yardım dağıttıklarını aktardı. Yaklaşık 4 ay süren kapı kapı dolaşarak ihtiyaç sahiplerine yardım faaliyetinin ardından,  kapı kapı dolaşmak yerine dernek merkezinden yardımları dağıtmaya devam edeceklerini altını çizdi. Bu 4 aylık süreçte, Ankara, ilçeleri hatta Çorum’da bulunan ihtiyaç sahiplerine de yardımlar yaptıklarını belirtti.

“Ramazan Ayı İle Birlikte İhtiyaç Sahiplerine Olan Yardımlarımız Arttı”

Başkan Hüseyin Alibaş, Ramazan ayından önce günde 15 veya 20 aileye yardımda bulunurken, Ramazan ayı ile birlikte yardım talebinde ve hayır yapmak isteyen kişilerin sayısında artış yaşandığını ifade etti. Normal vatandaşların ve iş adamlarının ihtiyaç sahiplerine yardım edebilmek için kendileriyle irtibata geçtiklerini kaydetti. Ankara’nın çeşitli ilçelerinden ihtiyaç sahiplerinin yardım talebinde bulunduklarını, bu insanları tespit ederek onlara yardım etmeye çalıştıklarını aktardı. İhtiyaç sahiplerine yardım yapmanın kendilerini mutlu ettiğini de sözlerine ekledi.

“İkinci El Eşyaları da İhtiyaç Sahiplerine Ulaştırıyoruz”

Hüseyin Alibaş, yardım yapmak isteyen vatandaşların, ihtiyaç sahibi ailelere ulaştırılması için ikinci el olan eşyalarını da derneğe ulaştırdıklarını ifade ederek, bu eşyaları da ihtiyaç sahibi ailelere ulaştırdıklarını belirtti. Bir garibanın elinden tutmanın kendilerini mutlu ettiğini de aktaran Alibaş, bu güne kadar yardım bulma konusunda da hiçbir sıkıntı yaşamadıklarını kaydetti.

“Zengin İle Fakir Arasında Köprü Olmaya Çalışıyoruz”

Başkan Alibaş, bugüne ihtiyaç sahiplerine kadar 200 bin liranın üzerinde bir yardım yaptıklarını kaydederek, kendilerinin yardım konusunda hiçbir menfeatlarının olmadığını, yalnız zengin ve fakirler arasında köprü olmaya çalıştıklarını aktardı. Yardıma ihtiyacı olanların ve ihtiyaç sahiplerine yardımda bulunmak isteyenlere her zaman kapılarının açık olduğunu da sözlerine ekledi.

Hiç yorum yok

Yorumlarınızı Bizimle Paylaşın...