SON DAKİKA HABER

Öğretmenlere ve Eğitim Çalışanlarına Aşılama Süreci Çorum’da Başlatıldı

Bir dizi ziyaret ve açılışlarda bulunmak için Çorum’a gelen Milli Eğitim Bakanı Ziya Selçuk, Sungurlu Arifegazili İlkokulunda öğretmenlere ve eğitim çalışanlarına aşılama sürecinin startını verdi. İlk aşıyı da Milli Eğitim Bakanı Ziya Selçuk burada oldu.

Korona virüs tedbirleri kapsamında okulların 1 Mart günü yüz yüze eğitime geçmesi nedeniyle öğretmenler için aşılama süreci başladı.


 1 MİLYON 249 BİN ÖĞRETMEN VE EĞİTİM ÇALIŞANI AŞILANACAK

Türkiye genelinde yaklaşık 1 milyon 249 bin öğretmen ve eğitim çalışanlarının aşılanacağı süreç, Milli Eğitim Bakanı Ziya Selçuk tarafından Sungurlu’da Arifegazili İlkokulunda aşılama startı verildi.

MEB tarafından yüz yüze eğitime giren öğretmenler öncelikli olmak üzere listeler Sağlık Bakanlığı'na iletildi. Bu listeler randevu sistemine işlenmeye başlandı.



 

Hiç yorum yok

Yorumlarınızı Bizimle Paylaşın...