SON DAKİKA HABER

"SAĞLIKLI NESİL SAĞLIKLI GELECEK" YARIŞMASI ÖDÜL TÖRENİ YAPILDI




Sağlıklı Nesil Sağlıklı Gelecek Yarışması Ödül Töreni Yapıldı. Bağımlılık konulu "Sağlıklı Nesil Sağlıklı Gelecek" yarışmasının il ödül töreni Çorum İl Milli Eğitim Müdürlüğü binası toplantı salonunda gerçekleştirildi.

Toplantıya İl Milli Eğitim Müdürü Yahya Çoban, Yeşilay Çorum Şube Başkanı Dr. İsmail Türker Özejder ile Yönetim kurulu Üyesi Adnan Çıdık katıldı.

Çorum İl Milli Eğitim Müdürü Yahya Çoban, Bağımlılık yapan maddelerin toplum içerisinde sorunlara yol açtığı, nitelikli gençlerin yetişmesini engellediği, risk grubu bireylerin artışına neden olduğu, suç oranlarının artığı, Ülkenin ekonomik gelişmişliğine sekte vurduğu, toplumun ahlaki yapısında olumsuz değişmelere yol açtığı kısaca maddi ve manevi yıkımları ortaya çıkardığı, kötü alışkanlıklara karşı bizlere düşen en önemli görevin;  olumsuzluklara ve kötü alışkanlıklara karşı önlemler almak olduğunu belirtti.


YARIŞMA,İKİ AYRI KATEGORİDEN OLUŞUYOR

Milli Eğitim Bakanlığı Özel Eğitim ve Rehberlik Hizmetleri Genel Müdürlüğü ile Türkiye Yeşilay Cemiyeti işbirliğiyle 2011 yılından beri her yıl bağımlılık konulu yarışma yaptığını, bu bağlamda yapılan yarışma, edebi (şiir, hikaye, kompozisyon, deneme, öykü, anı) ve görsel (afiş, resim, karikatür, kısa video) olmak üzere iki kategoride gerçekleştiriliyor.

Görsel kategoride, ilkokul il birinciliğini Sungurlu İsmetpaşa İlkokulu öğrencisi Gökçen Biçer alırken, Suheybi Rumi İmam Hatip Ortaokulu öğrencisi Bengisi Bulut ortaokul, Şehit Abdullah Tayyip Olçok  Anadolu Lisesi öğrencisi Ceyda Sevim Ekici lise il birincisi oldu.

Edebi kategoride ise ilkokullar arasında Büyükdüvenci İlkokulu öğrencisi İklim Çakmak, ortaokullar arasında Suheybi Rumi İmam Hatip Ortaokulu öğrencisi İrem Töremiş, liseler arasında Hitit Mesleki ve  Teknik  Anadolu Lisesi öğrencisi Abdulbaki Bayraklı il birinciliğine layık görüldü.

Her kategori ve kademede il birincisi olan yarışmacılar 500'er lira ödül kazandı.

Tören sonunda ,Çorum İl Mili Eğitim Müdürü Yahya Çoban,Bağımlılıkla mücadele kapsamında yoğun çalışmalar yapan Çorum Yeşilay Şube Başkanı Dr. İsmail Türker Özejder’e, yarışmaya katılan okullara, öğretmenlere ve öğrencilere teşekkür etti.


 (HABER MERKEZİ)