SON DAKİKA HABER

ÇORUMLU İHTİYAÇ SAHİBİ ÖĞRENCİLER İÇİN YARDIM GECESİ DÜZENLENECEK



İstanbul’da faaliyet gösteren Plakamız19 İstanbul Kültür ve Sanat Derneği, Çorumlu ihtiyaç sahibi öğrencilere yardım etmek amacıyla yardım gecesi düzenleyecek.

Yardım gecesi, Çorumlu ihtiyaç sahibi öğrenciler yardım etmek amacıyla 26 Ocak Cumartesi günü saat 19.00’da Salon Messut’ta gerçekleştirilecek.

Aşık Kenan Özel’in sunuculuğunu yapacağı gecede toplanacak yardımlar, Çorum’daki ihtiyaç sahibi aileleri ve öğrencilere dağıtılacak. Çorum Ozan Aşık Gülabi ve sosyal medya fenomeni Çorumlu Amir de yer alacağı geceyle ilgili olarak konuşan Yönetim Kurulu Başkanı Abdullah Çıtak, İstanbul’da bulunan tüm Çorumluları geceye katılmaya davet etti. Öte yandan dernek yönetimi ihtiyaç sahiplerini ziyaret etmeye de başladı.

(MEDYA ÇORUM)