SON DAKİKA HABER

SAĞLIK ÇALIŞANLARINA İŞARET DİLİ EĞİTİMİ VERİLİYOR



Çorum İl Sağlık Müdürlüğü Kamu Hastaneleri Hizmetleri Başkanlığı Sağlık Bakım Hasta Hizmetleri ve Eğitim Biriminin organizasyonuyla bazı sağlık tesislerine görev yapan sağlık personeli ve hasta karşılama, danışma, yönlendirme personellerine yönelik olarak, “İşaret Dili Eğitimi” veriliyor.



Çorum İl Sağlık Müdürlüğü tarafından yapılan bilgilendirmede, Çorum İl Sağlık Müdürlüğü Eğitim Salonunda verilen eğitimlerin, Sağlık Bakanlığı Kamu Hastaneleri Genel Müdürlüğü ile Milli Eğitim Bakanlığı Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğü arasında imzalanan İşaret Dili Eğitimi Verilmesine Yönelik İşbirliği Protokolüne istinaden Milli Eğitim Müdürlüğü Mimar Sinan Halk Eğitim Merkezince görevlendirilen Selcan Pekel tarafından veriliyor. 



2 grup halinde planlanan eğitimin il grubu 5 ile 30 Kasım tarihleri arasında eğitimlerini alırken ikinci grubun da eğitimlerini de 3 ile 28 Aralık tarihlerine alacağı bildirildi.



(MEDYA ÇORUM)

Hiç yorum yok

Yorumlarınızı Bizimle Paylaşın...