SON DAKİKA HABER

YARDIM ETMEK İSTEDİ,SALDIRIYA UĞRADI


Çorum'da bir genç, sokakta yardım etmek istediği kişi tarafından boğazından yaralandı.
İddiaya göre, Gazi Caddesi'nde yürüyen İsmail Hakkı T, üzerinde kan lekeleri bulunan ve yerde yatan A.T'ye (17) yardım etmek isteğiyle A.T, yanına yaklaştı. A.T. ise kendine yaklaşan İsmail Hakkı T'yi maket bıçağıyla boğazından yaraladı. Esnafın müdahale ettiği  İsmail Hakkı T ambulansla Hitit Üniversitesi Erol Olçok Eğitim ve Araştırma Hastanesine kaldırılarak tedavi edildi. Tedavinin ardından taburcu edilen İsmail Hakkı T, ifadesinde,yerde yatan kişiye yardım etmek istediğini fakat beklenmedik şekilde saldırıya  maruz kaldığını  söyledi.
Olayın ardından kayıplara karışan A.T. kısa sürede yakalanarak polis merkezine götürüldü.A.T.'nin  madde bağımlısı olduğu iddia edildi.
(MEDYA ÇORUM)

Hiç yorum yok

Yorumlarınızı Bizimle Paylaşın...