SON DAKİKA HABER

İşkur, 10 Meslekte 189 Kişiye Eğitim Verecek !

 

İŞKUR Çorum İl Müdürlüğü, Çorum İl Tarım ve Orman Müdürlüğü, Çorum Ziraat Odası ve Halk eğitim Müdürlükleri işbirliği ile 10 meslekte toplam 189 kişiye ziraat ve hayvancılık alanında bulunan aile, kadın ve genç bireylerin eğitilerek bilinçlendirilmesi ile meslek edinmelerine ve istihdam edilmelerine yardımcı olunması için mesleki eğitim verilecek.

İŞKUR Çorum İl Müdürlüğü, Çorum İl Tarım ve Orman Müdürlüğü, Çorum Ziraat Odası ve Halk eğitim Müdürlükleri işbirliği hakkında sosyal medya hesabından paylaşımda bulunan İŞKUR Çorum İl Müdürlüğü, “İstihdamın korunması ve arttırılması, işsizlerin mesleki niteliklerinin geliştirilmesi ve işsizliğin azaltılması için Aktif işgücü piyasası faaliyetleri çerçevesinde; tarımsal alanlarda üretilebilecek ürünlerin tespit edilmesi, bu alanlarda iyi tarım uygulamalarının geliştirilmesi, ürün kalitesinin arttırılması, üretilen ürünlerin pazarlanması ve tarım sektörünün gençleştirilmesinin sağlanması için ziraat ve hayvancılık alanında bulunan aile, kadın ve genç bireylerin eğitilerek bilinçlendirilmesi ve meslek edinmelerine ve istihdam edilmelerine yardımcı olunması için İşkur Çorum İl Müdürlüğü, Çorum İl Tarım ve Orman Müdürlüğü, Çorum Ziraat Odası ve Halk eğitim Müdürlükleri işbirliği ile Çorum genelinde 10 meslekte toplam 189 kişiye mesleki eğitim verileceği” ifade edildi.


Toplam Eğitim Bütçesi de Açıklandı

Yapılan paylaşımda, Eğitimler için imzalanan işbirliği protokolleri çerçevesinde yapılacak olup toplam eğitim bütçesi 448.644 TL olduğu da kaydedildi.

Verilecek eğitimler şöyle:

 


Hiç yorum yok

Yorumlarınızı Bizimle Paylaşın...