SON DAKİKA HABER

İskilip Cağ Kebabına Doyacak

 


Erzurum Yöresi ve Yöresel Ürünleri, İskilip’te Erzurum Tanıtım Günlerinde tanıtılacak.

Gözde Fuarcılık ve Organizasyonun organize ettiği Erzurum Tanıtım Günleri İskilip Belediye Başkanı Ali Sülük’ün destekleriyle Emek Taksi karşısında yer alan otoparkta yapılacak. Erzurum Tanıtım Günlerinde; Erzurum Yöresine ait Yöresel Ürünler ve Yemeklerin yanı sıra ilçemiz Yöresel Ürünleri de Tanıtım Günlerinde yer alacak. 

"Bütün Halkımızı Bekliyoruz"

Gözde Fuar ve Organizasyon Sahibi Mehmet Gözütok yaptığı açıklamada, “ Çeşitli etkinlikleri İlçe halkıyla buluşturmaya geliyoruz. Erzurum Tanıtım Günlerinde, Erzurum Yöresine ait ne varsa 03-13 Haziran tarihleri arasında Belediye Başkanımız Ali Sülük’ün destekleriyle Emek Taksi Karşısında ki otopark da siz değerli ilçe halkına sunacağız. Bütün halkımızı bekliyoruz” dedi.

Hiç yorum yok

Yorumlarınızı Bizimle Paylaşın...