SON DAKİKA HABER

Çorum MEM, Bir Başarıya Daha İmza Attı


Çorum İl Milli Eğitim Müdürlüğü, Türkiye'nin ilk sanal üniversite projesine katıldı.

Konu hakkında bilgilendirme yapan Çorum Milli Eğitim Müdürlüğü, Çukurova Üniversitesi, Samsun Ondokuz Mayıs Üniversitesi ve Dicle Üniversitesi iş birliği ile hayata geçirilen Sanal Üniversite projesinin, dünya genelinde ilk olduğu ve projenin insanların kendi gelişim sürecinde birçok katkıyı alma ve verme yöntemiyle entegreye açık bir model ile ilerleyeceğini bildirdi.

Wellness Üniversitesi Sanal Üniversitesi projesinin dijital dünya olanakları ile en ücra yerdeki bir vatandaş ile en merkezi bir yerdeki vatandaşın aynı ortamda, aynı saatte ve aynı olanaklar ile bu sistemden faydalanmasını sağlayacağı ifade edildi.

Açıklamada şöyle denildi.

Topyekün Eğitim Sloganıyla Yola Çıkıldı

"Topyekün Eğitim " sloganıyla başlayan eğitim destek çalışmaları Türkiye'de büyük yankı uyandırdı. Evrensel yönü olan bu projenin uluslararası boyut kazanması ile birlikte hem kitlesel yaygınlığın artması, hem de tarih, turizm, kültür ve diğer başlıklar ile zenginleştirilecek olan ülke insanımızın ve kültürümüzün muhteşem yönleri dünya geneline yayılacaktır. Akademik ünvanlı eğitimciler sosyal, kültürel, mesleki ve kişisel gelişim ve dil alanlarında katılımcılara sertifikalı eğitim içerikleri sunacaktır.

Çorum’dan 100 Kursiyer Kayıt Yaptırdı

Çorum İl Milli Eğitim Müdürlüğümüzün iştirakçi olarak katıldığı projeye, Çorum' dan 100 kursiyer kayıt yaptırdı. Valimiz Sayın Mustafa Çiftçi' nin direktifleriyle projeyi Müdürlüğümüz Ar-Ge Birimi koordine etmektedir.

7'den 70'e herkese açık olan bu eğitimlerde kayıt yaptıranlar; Aile ve Çocuk Danışmanlığı, Oyunculuk ve Sahne Sanatları, İngilizce, İspanyolca Dil Eğitimleri, Dijital Satış ve Pazarlama, Oyun Terapisi, Robotik Kodlama, Gazetecilik, Diksiyon ve Beden Dili Eğitimi, Web Tasarım Uzmanlığına varıncaya kadar onlarca alternatif alanda sertifikalı eğitim olanağına erişmiş olacak.

Wellness Sanal Üniversitede Dil Seviyesi Belirleme Sınavları 5 Nisan 2021 de dersler ise 19 Mayıs 2021 tarihinde başlayacaktır.

 

Hiç yorum yok

Yorumlarınızı Bizimle Paylaşın...