SON DAKİKA HABER

“Evliliğe İlk Adım” Seminerlerinin 2.si Çevrimiçi Tamamlandı

Çorum İl Müftülüğü “Evliliğe İlk Adım, Huzurlu Aile Güçlü Toplum Güvenli Gelecek” konulu seminerlerin ikincisini çevrimiçi tamamladı.

Diyanet İşleri Başkanlığı tarafından ailenin kurulması, korunması ve güçlendirilmesi amacıyla nişanlı ve yeni evlenen çiftlere yönelik başlatılan “Evliliğe İlk Adım, Huzurlu Aile Güçlü Toplum Güvenli Gelecek” projesi kapsamında, Çorum İl Müftülüğü koordinesinde düzenlenen seminerlerin ikincisi çevrimiçi tamamlandı.

Çorum İl Müftülüğüne yapılan başvuruların değerlendirilmesinin ardından tüm dünyada etkili olan yeni tip koronavirüs (Covid-19) salgınına karşı alınan tedbirler kapsamında çevrimiçi olarak düzenlenen seminerlerin ikincisinde Aile ve Dini Rehberlik Bürosu tarafından; “Aile İçi İletişim”, “Yuvamız Merhamet Ocağı Olsun”, “Nikâh ve Sorumlulukları”, “ Evlilikle Büyüyen Ailem”, “Ailede İffet ve Mahremiyet”, “Çocukla Şenlenen Yuvalar”, “Çevre Bilinci ve Tüketim Ahlakı” ile “Evlilik Ahirete Uzanan Birliktelik” konularında bilgi verildi.

Seminerlerini tamamlayan çiftlere verilecek belge törenine İl Müftüsü Muharrem Biçer, İl Müftü Yardımcısı Adem Aygül, İl Müftü Yardımcısı Adnan Bıyık, İl Müftü Yardımcısı Yıldız Üveyik, Alaca İlçe Müftüsü Fatih Kaya ve Aile ve Dini Rehberlik Bürosu İl Koordinatörü Esra İşcen katıldılar.

Belge töreninde konuşan İl Müftüsü Muharrem Biçer, “Evliliğe İlk Adım” seminerlerine katılımlarından dolayı nişanlı ve evliliğe adım atacak çiftlere teşekkür etti. Ardından katılımcılara İl Müftüsü Muharrem Biçer, İl Müftü Yardımcısı Adem Aygül, İl Müftü Yardımcısı Adnan Bıyık, İl Müftü Yardımcısı  Yıldız Üveyik ve ADRB İl Koordinatörü Esra İşçen tarafından katılım belgesi ile birlikte “Ailem” ve “Evliliğe İlk Adım” kitapları takdim edildi.



Hiç yorum yok

Yorumlarınızı Bizimle Paylaşın...