SON DAKİKA HABER

Haftasonu Yapılan Yardımlarla 104 Aile Sevindi

 


Çorum İHH Çorum’da ihtiyaç sahiplerine Yardım ulaştırmaya devam ediyor.

Çorum İHH, Çorum’da mağdurlara yönelik yapılan  İnsani Yardım çalışmaları Pandemi Kurallarına uygun bir şekilde sokak kısıtlamalarında tüm hızıyla devam ediyor.

Çorum İHH İnsani Yardım Ekipleri, üç araçla Cumartesi ve Pazar günü 104 aileye 210 adet gıda kolisi, alışveriş kartı ve hediye paketleri ulaştırdı.Yardımlardan yaklaşık 550 kişi faydalandı.

Yapılan  çalışmayı Çorum İHH İnsani Yardım Gönüllüleri, Acil Yardım Ekibi, Yetim Birimi ve Kadın Kollarından oluşan yirmi kişilik bir ekiple koordineli olarak gerçekleştirdirildi.

Yapılan çalışmada, yetimleri ve mağdur aileleri evlerinde ziyaret edilerek, çocuklara hediye, ailelerine yardım kolisi ve alışveriş kartları dağıtıldı.

Çorum İHH, kısıtlamanın ve pandemi devam ettiği sürece verilen desteği yaşlı, yetim, engelli, kronik hasta ve işinden ayrılarak mağdur olmuş, ailelere ulaştırmaya devam ediyor.

Çorum İHH, Valilik bünyesinde oluşturulan Vefa Sosyal Destek Grubu bünyesinde Afad ile koordineli bir şekilde bu dönemde en çok zarar gören aile kurumunu ayakta tutmak için elinden geleni yapıyor.

Hiç yorum yok

Yorumlarınızı Bizimle Paylaşın...