SON DAKİKA HABER

Okullar Dezenfekte Edildi

Sungurlu Belediye Başkanlığı yeni eğitim öğretim yılına başlayacak olan öğrenciler için okulları dezenfekte ediyor. Bu hafta yüzyüze eğitime başlayacak olan öğrencilerin heyecanını paylaşarak, her zaman olduğu gibi onların iyiliğini ve sağlığını düşünerek çalışmalarını sürdüren eğitime verdiği desteklerle takdir toplayan Sungurlu Belediye Başkanı Abdulkadir Şahiner, yaptığı açıklamada" Yarınlarımızın teminatı çocuklarımızın sağlıklı ve güvenilir bir ortamda eğitim almaları için okullarımızda dezenfekte çalışması yaptık. Buradan onlara şunları söylemek istiyorum. Yavrularım biliyorum çok heyecanlı ve mutlusunuz. Uzun bir aradan sonra okullarınıza, arkadaşlarınıza ve öğretmenlerinize kavuşacaksınız. Ama unutmayın ki pandemi hala devam ediyor. Lütfen siz de bunu hiç aklınızdan çıkarmayın. Maske,mesafe ve hijyen kurallarına dikkat edin. Sizleri seviyor ve yeni eğitim öğretim yılında başarılar diliyorum."dedi.

Hiç yorum yok

Yorumlarınızı Bizimle Paylaşın...