SON DAKİKA HABER

Kuran Kursları Koronovirüs Tedbirleriyle Birlikte Açıldı

 

Diyanet İşleri Başkanlığı Çorum İl Müftülüğüne bağlı hizmet veren Kuran Kursları için 2020-2021 eğitim-öğretim sezonu başladı.

Hz. İbrahim Cami 4-6 Yaş Kuran Kursunda düzenlenen açılış törenine İl Müftü Vekili Adem Aygül, Belediye Başkan Yardımcısı Zübeyir Tuncel, Kuran Kursu Öğreticileri ve minik öğrenciler katıldı.

Kuran Kursu açılışında Çorum Belediyesi tarafından Kur'an Kurslarına ve eğitime başlayan öğrencilere maske ve hijyen seti hediye edildi.

Belediye Başkan Yardımcısı Zübeyir Tuncel, "Bugün Hz. İbrahim Cami Kur'an Kursumuzdayız. 4-6 yaş grubu minik yavrularımızın eğitim ve öğretime başlaması nedeniyle belediye olarak 15 Kur'an Kursumuza maske ve hijyen seti hediye ediyoruz. Tüm öğrencilerimize belediye olarak sağlıklı ve başarılı bir eğitim-öğretim yılı geçirmelerini diliyoruz." dedi.

İl Müftü Vekili Adem Aygül ise “Bugün itibariyle Kur'an Kurslarımızda eğitim ve öğretim resmen başladı. Tüm öğrenci ve hocalarımıza yeni eğitim-öğretim yılının hayırlı olmasını diliyorum. Kur'an Kurslarımıza ve öğrencilerimize hediye edilen dezenfektan ve maskelerden dolayı Belediyemize çok teşekkür ediyoruz.” diye konuştu.

Hiç yorum yok

Yorumlarınızı Bizimle Paylaşın...