SON DAKİKA HABER

YENİ ÇORUMSPOR BAŞKANI VE YÖNETİM KURULU İSTİFA ETTİ



Yeni Çorumspor Kulüp Başkanı Fatih Özcan ve yönetim kurulu istifa etti.

Yeni Çorumspor kulüp tesislerinde bir basın toplantısı düzenleyen Fatih Özcan başkanlık görevinden istifa ettiğini açıklarken, Özcan’la birlikte Sportif Direktör Hamit Işık, Takım kaptanı Oğuzhan Yalçın ve bazı yöneticiler de görevi bıraktı.

Düzenlediği basın toplantısında konuşan Fatih Özcan, başkanlık görevi boyunca çeşitli sorun ve sıkıntılarla baş başa kaldıklarını kaydederek, Gözünüz aydın gidiyorum, hırsızın hiç mi suçu yok? dedi. Fatih Özcan, “El açmadım, etek öpmedim” diyerek, bazı kişilere de sitem dolu sözlerle yüklendi.

"KÜFÜR EDENLERDEN TEK TEK HESAP SORACAĞIZ"

Kendilerine yönelik sosyal medyadan yapılan eleştirilere de tepki gösteren Fatih Özcan, koltuktan kalktıklarını ifade ederek, küfür edenlerin karşısına çıkıp bunun hesabını tek tek soracaklarını ifade etti.

Tribünlerden “Başkan istifa” denilmesine de tepki gösteren Başkan Fatih Özcan, kulüp için harcadığını belirttiği 4,5 milyon TL’yi istemeyeceğini de kaydetti. Borçlu devraldıkları kulübü borçsuz şekilde bıraktıklarını dile getiren Fatih Özcan, yapılan eleştirileri hak etmediklerini kaydetti.

Özcan, bundan sonraki süreçte, şehrin önde gelenlerinin yeni bir yönetim oluşturmasını beklediklerini de sözlerine ekledi.


 (MEDYA ÇORUM)